Syn­di­cus of rentmeester

Als syndicus of rentmeester is het niet evident om een centraal en digitaal beheer te hebben voor dossiers inzake schade of onderhoud aan gebouwen. Daarnaast is er ook geen transparantie over dossiers die via de verzekeringen worden geregeld of vindt u niet altijd een gepaste hersteller om een schade te herstellen. Dit alles zou ook gekoppeld moeten kunnen worden aan uw beheer pakket.

Overigens wenst u al syndicus ook een uniforme manier van werken te bekomen over alle gebouwbeheerders heen waardoor de rendabiliteit van een gebouw gemakkelijk te berekenen is.
Via ons platform Connect wordt het schadebeheer volledig digitaal en operationeel geoptimaliseerd. Schade kan preventief vermeden worden via onze Smart Sensors en een dossier kan kwalitatief hersteld worden via ons herstelnetwerk Repair.

Wenst u daarnaast EPC attesten of technische keuringen voor uw gebouwen vlot aan te vragen met betere tarieven dan de markt? Dan kan u via onze marktplaats heel snel onze partners hiervoor aanspreken

Ons aanbod syndicus

Ver­ze­ke­rings­tus­sen­per­soon

Als verzekeringsmakelaar of agent wenst u altijd de beste dienstverlening te geven aan uw klanten in geval van schade aan hun woning. Idealiter loopt deze dienstverlening ook parallel met een efficiënte afhandeling in uw kantoor.

Herstel in natura, gecombineerd met een digitale opvolging en mogelijkheid tot samenwerking met alle betrokkenen in één dossier zijn hier dan ook de oplossing. In sommige gevallen kan daarbovenop de basisvrijstelling nog wijzigen in een Engelse vrijstelling waardoor de klant ook helemaal niets dient te betalen.

Een vlot proces leidt tot een hogere klanttevredenheid, verhoging van uw interne efficiëntie en een betere kostcontrole. Alleen maar voordelen!

Ons aanbod makelaar

Ver­ze­ke­rings­maat­schap­pij

Als verzekeringsmaatschappij dient u zich te onderscheiden in de markt via een uitmuntende dienstverlening en een digitale aanpak. Waarom niet beroep doen op een externe partij die hiervan zijn core business heeft gemaakt.

Al onze producten, diensten & advies worden white labelled aangeboden om de klant een unieke beleving te geven in uw naam. Dit zorgt voor een hogere klanttevredenheid, een betere doorlooptijd in geval van schade, een betere kostcontrole over een dossier.

Dit alles kan op uw maat ingesteld worden zonder zelf grote investeringen aan te moeten gaan.

Ons aanbod verzekeraar

Mede-eige­naar

Als mede-eigenaar wenst u transparant en real-time op de hoogte gehouden te worden indien er zich een schade voordoet in uw gebouw. Indien uw syndicus met ons platform deze schades beheert dan kan dit ten allen tijde.

Voor deze schades is het niet evident om een kwalitatieve hersteller te vinden die snel komt opdagen en de schade kwalitatief aan een marktconforme prijs kan herstellen.

Een mogelijk lek in uw gebouw wordt pas zichtbaar vanaf de schade zich manifesteert. Wat als u dit vroeger zou kunnen detecteren? Wat als u als 2de verblijver vanop afstand zou kunnen weten wat uw index is en of er zich mogelijks en lek voor doet in uw appartement?

Ons aanbod mede eigenaar

Vak­man

Als vakman dient u voor particulieren altijd bestekken op te maken met de onzekerheid of u deze ook zal mogen uitvoeren. Bij toetreding tot ons netwerk Repair wordt u actief werkvolume toegestuurd indien u goed presteert conform onze verwachtingen.

Wij wensen onze partner-herstellers ook vlot te betalen zodoende een win-win situatie te creëren voor alle betrokkenen. Daarnaast wordt het dossier centraal en samen beheerd via ons platform Connect zodoende alle informatie gedigitaliseerd ter beschikking te hebben.

Om ons herstelnetwerk te versterken zijn wij ten allen tijde op zoek naar kwalitatieve herstellers om onze opdrachten te behartigen.

Ons aanbod hersteller

Soci­a­le sector

Als sociaal verhuurkantoor of huivestingsmaatschappij zijn er altijd tal van uit te voeren interventies voor klussen, herstellingen, onderhoud en dergelijke meer. Om dit alles vlot te laten verlopen missen de huidige beheerpakketten de juiste functionaliteiten om hier een antwoord op te bieden. Ons platform Connect is dan ook dé applicatie om uw eigen leveranciers, en indien gewenst die van Keypoint Repair, centraal aan te sturen en digitaal uw dossiers te behartigen.

Alsook de klant kan hier real-time inzicht in verkrijgen om overbodige vragen met betrekking tot de status van een dossier te moeten beantwoorden.

Ons aanbod sociale sector

Gebou­wen­be­heer­der

Als gebouwenbeheerder wenst u uw leveranciers en dossiers in geval van schade en onderhoud aan uw gebouwen gestructureerd op te volgen. Hieromtrent wenst u een duidelijke rapportage en inzichten te verkrijgen met betrekking tot kosten en performantie.

Opdrachten kunnen vlot naar uw eigen leveranciers of die van Keypoint Repair gestuurd worden om de opvolging te optimaliseren en de klant snel te informeren. Alsook worden documenten duidelijk gelinked aan het dossier en kunnen communicaties geautomatiseerd worden.

Alsook kan u lekken in gebouwen snel detecteren en hiervan op de hoogte worden gebracht om vervolgacties te koppelen in functie van uw wensen

Ons aanbod gebouwenbeheerder

Par­ti­cu­lier

Als particulier wenst u in geval van schade of een renovatie aan uw woning snel, kwalitatief en aan een correcte prijs geholpen te worden. Via Keypoint Repair kan u heel gemakkelijk een vakman aanvragen die bij u langs komt om een bestek op te maken of om een schade snel en kwalitatief te herstellen.

Ons aanbod particulier

Wat onze
gebruikers zeggen


Akses
Akses

Met Connect van Keypoint wordt schadebeheer echt efficiënt! Alle betrokken partijen, syndicus, mede-eigenaar, huurder, aansprakelijke, aannemer, expert, verzekeraars,… kunnen heel eenvoudig toegevoegd worden waardoor het overzichtelijk is en de communicatie erg vlot gaat. Wie toegang heeft, wat je zelf bepaald, hoeft niet meer te mailen! Dat scheelt een pak mails!

Baloise
Baloise Insurance

We hebben Keypoint echt zien groeien: waren ze een jaar geleden nog een jonge, beginnende start-up die zich nog volop moest bewijzen in de markt, dan zijn ze vandaag een volwaardige partner voor Baloise Insurance. Ze leveren betrouwbaar en kwalitatief werk en dat is voor een verzekeringsmaatschappij als Baloise Insurance een absolute must.

Syndic 2 Custom
De Syndic

1 jaar terug zijn we met Keypoint Connect gestart. Via dit platform boeken we heel wat tijdwinst. Niet alleen omdat het eenvoudiger is om een dossier op te volgen, maar bijvoorbeeld ook omdat klanten zelf de status van een schade kunnen raadplegen. Ze hoeven hiervoor niet meer naar ons te bellen. Dat bespaart ons heel wat telefoontjes.

Immoeeck
Immo Eecke

Door een vlotte en correcte samenwerking met Keypoint wordt de efficiëntie in gebouwbeheer sterk verhoogd!

Logo main
Immo Delbecque

We zagen jullie groeien van een onderneming met een goed idee naar een slim platform die elke syndicus ongetwijfeld een meerwaarde kan bieden op digitaal en organisatorisch vlak

Benieuwd naar wat Keypoint voor jouw bedrijf kan betekenen?


Deze website maakt gebruik van cookies

Pas hieronder uw voorkeuren aan.